تعداد دکل های حفاری نفت و گاز آمریکا به پایین ترین سطح از 1940 میلادی رسید


آمارهای موسسه “بیکر هیوز” نشان می دهد تعداد دکل های حفاری فعال نفت و گاز در آمریکا بار دیگر طی هفته ای که گذشت با کاهش روبرو شده است. به گزارش “اویل پرایس” ، موسسه بیکر هیوز روز جمعه اعلام کرد: تعداد دکل های حفاری فعال در آمریکا طی هفته ای که گذشت با 34 عدد کاهش به 374 مورد رسیده است.

بر اساس این گزارش تعداد دکل های حفاری فعال در آمریکا نسبت به مدت مشابه سال قبل 614 عدد کاهش داشته است. ادامه محدودیت های قرنطینه ای ناشی از گسترش ویروس کرونا و کاهش قیمت جهانی نفت عامل اصلی افت شدید فعالیت در صنعت نفت و گاز آمریکا به شمار می رود.

دکل حفاری نفت و گاز آمریکا

این پایین ترین تعداد دکل های حفاری فعال در آمریکا از سال 1940 میلادی تاکنون به شمار می رود. تعداد دکل های نفتی فعال طی هفته گذشته با 33 مورد کاهش به 292 دکل رسیده که نسبت به سال گذشته 513 دکل کاهش نشان می دهد. این پایین ترین تعداد دکل های حفاری فعال نفتی در آمریکا از سال 2009 محسوب می شود.

تعداد دکل های حفاری گازی فعال در آمریکا نیز با یک مورد کاهش به 80 دکل رسیده است. برآوردهای اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان می دهد تولید نفت این کشور در هفته منتهی به اول ماه می به کمتر از 11.9 میلیون بشکه در روز رسیده که نسبت به هفته قبل از آن 300 هزار بشکه کاهش داشته است. این برای پنجمین هفته متوالی است که تولید نفت آمریکا با کاهش روبرو شده است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهمشاورهبازده سبدمشتریان